СО ХРАНА ПРОТИВ СЕДАТА КОСА

hranaСо храна која содржи есенцијални витамини и минерали ќе можете подолго време да ја задржите природната бојата на вашата коса, како и нејзината убавина и здравје.

* Зелен листест зеленчук
е богат со неопходните за косата Б витамини. Вашиот скалп зависи од витамините Б6 и Б12 заради продукција на црвените крвни зрнца кои транспортираат кислород и нутритиенти. Бојата на косата е врзана за хормоните а витаминот Б2 е важен играч во продукцијата на хормони.

* Бобинки
Сите типови бобинки а особено јагодите се вкусен нашин за високи дози витамин Ц. Тој помага во продукцијата на колаген ( кој се сретнува во фоликулите на влакното) и се бори со слободните радикали.

* Бадеми
За висока доза на витамин Е и бакар ,земете бадеми.

* Чоколадо
Бакарот е есенцијален за продукцијата на меланин-пигментот на косата. Земете чоколадо за да ги дополните резервите бакар. Црната чоколадо е особено богато. Леќата и печурките се исто така богати со бакар.